Aktuálně

Online portály skupiny Nova v první polovině roku 2017

3. červenec 2017

Online portály skupiny Nova prošly začátkem roku 2017 rebrandingem. Voyo zůstává největší VOD službou na českém trhu a do své knihovny pravidelně zařazuje atraktivní tituly a exkluzivní sportovní přenosy. Portál Nova Plus rozšířil sedmidenní archiv pořadů o další zajímavý obsah a zpravodajský portál TN.cz zaznamenal rekordní návštěvnost.

Nabídka videotéky Voyo těší i sportovní fanoušky, kteří si zde mohou vybírat z přenosů dvou prémiových sportovních stanic Nova Sport 1 a Nova Sport 2. Přes Voyo mohou v sekci TV živě vedle televizních stanic sledovat také stanici Markíza International, která na českém trhu nahradila neoprávněně vysílané slovenské stanice.

Portál Nova Plus nabídl ve svém sedmidenním archivu pořadů divácký evergreen Kobra 11 a pokračuje ve svých speciálních pořadech. Přímo z Filipín, kde se natáčí druhá řada Robinsonova ostrova, pro Novu vloguje vítěz řady první, Robinson Marek. Aktuálně z karlovarského festivalu vloguje v pořadu Kájovy Vary herec Karel Heřmánek, ml. Nova plus nově nabízí možnost přehrání pořadů na mobilních zařízeních.

Zpravodajský portál TN.cz zaznamenal v 15. týdnu roku 2017 rekordní návštěvnost v počtu RU total (za všechna zařízení dohromady), když si jej zobrazilo 841 tisíc reálných uživatelů. Jednalo se o rekord od 1. července 2016, kdy byla metrika RU total zavedena. Také v počtu přístupů z mobilních telefonů zaznamenala skupina Nova ve stejném týdnu rekordní čísla. TN.cz překročilo hranici 400 tisíc reálných uživatelů (rekord od začátku aktuální vlny měření, tedy od 1. června 2015). Mobilní aplikaci TN.cz si do června 2017 stáhlo 275 tisíc uživatelů.

Zdroj: ATO – NetMonitor - SPIR - Gemius & Mediaresearch / vnitřní statistiky Google Play a iTunes

Skupina Nova v minulém týdnu zaujala téměř 39 % diváků

9. května 2017

Skupina Nova souhrnně programem svých stanic v prime time v minulém týdnu zaujala 38,96 % diváků 15-54 u televizních obrazovek. Stala se nejsledovanější televizní skupinou na českém trhu a potvrdila svůj stabilní náskok nad nejbližší konkurencí. Nedělní díl fenomenální show Tvoje tvář má známý hlas dosáhl 37,63 % v 15-54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 1 285 tisíc diváků. Jedenáctý díl třetí řady nejvíce zaujal ženy v CS 35-44 let, jejichž podíl na sledovanosti byl 48,85 %. Tato epizoda se stala nejsledovanější ve 22:19, při vystoupení Milana Peroutky (Andrea Bocelli a Sarah Brightman), kdy ho sledovalo 1,537 miliony diváků starších čtyř let a podíl na sledovanosti v CS 15-54 byl 46,56 %. Celkově v neděli 7. května 2017 dosáhla skupina Nova 46,43% share v prime time v CS 15-54 a naprosto bezkonkurenčně tak dominovala televizním skupinám českého trhu.

V osmnáctém týdnu 2017 přilákaly nejvíce diváků k televizním obrazovkám již tradičně Televizní noviny (38,11% share v 15-54) a seriály Ordinace v růžové zahradě 2 (26,49 % diváků 15-54 u TV), Ulice (37,60% podíl na sledovanosti v 15-54). V minulém týdnu skončila dobrodružná reality show Robinsonův ostrov, na kterou se v průměru dívalo 24,11 % diváků u TV (průměr za minulý týden činil 28,02 %).

Více

Skupina Nova zastřeší všechny své stanice názvem Nova

2. ledna 2017

Skupina Nova k oslavě svých 23. narozenin dne 4. února 2017 posílí svou programovou nabídku o kvalitní lokální tvorbu a zároveň zastřeší všechny své stanice pod název skupiny.„Tímto krokem zdůrazňujeme, že skupina Nova je se všemi svými stanicemi místem s nejlepší zábavou i důvěryhodným zpravodajstvím a informacemi,“ říká Christoph Mainusch, jednatel a generální ředitel skupiny Nova.

Ze SMÍCHOVA se stane Nova 2, která nabídne nový premiérový lokální obsah, včetně oblíbených mezinárodních zábavných formátů a divácky oblíbených komediálních pořadů. FANDA se promění v Nova Action a nabídne oblíbené akční a kriminální seriály i sportovní přenosy. Ze stanice TELKA se stane Nova Gold a přinese nestárnoucí zábavné hity pro všechny věkové kategorie. Nova Cinema bude i nadále divákům přinášet nejlepší české a zahraniční filmy.

Všechny stanice budou zastřešeny názvem skupiny Nova, a tím divákům zřetelněji ukážou své propojení s Novou a pestrost nabídky pro celou rodinu.Od 4. února 2017 tak budou TV Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Action a Nova Gold volně šířenými stanicemi skupiny Nova v České republice. V nabídce dále zůstávají prémiové sportovní stanice Nova Sport 1 a Nova Sport 2 a na Slovensku Nova International.

Skupina Nova v minulém týdnu zaujala 40,7 % diváků u TV obrazovek

17. října 2016

Včerejší sedmá epizoda zábavné show Tvoje tvář má známý hlas II se opět stala nejsledovanějším pořadem uplynulého týdne. V cílové skupině 15-54 pořad sledovalo 48,63 % diváků u obrazovek a v širší cílové skupině 4+ show přilákala 1 719 tisíc diváků. Nejlepších výsledků dosáhl sedmý díl v cílové skupině mladých žen od 15 do 24 let, kde byl podíl na sledovanosti 71,00 %. Tato epizoda se stala nejsledovanější ve 21:41, při vystoupení Ivany Jirešové (Björk), kdy ho sledovalo 2,213 milionu diváků starších čtyř let a podíl na sledovanosti v CS 15-54 byl 59,69 %. Celkově v neděli 16. října 2016 dosáhla skupina Nova 48,96% share v prime time v CS 15-54 a naprosto bezkonkurenčně tak dominovala televizním skupinám českého trhu.

Ve 41. týdnu přilákaly nejvíce diváků k televizním obrazovkám Televizní noviny (39,27% share v 15-54) a seriály Ulice (37,46% podíl na sledovanosti v 15-54) a Ordinace v růžové zahradě 2 (31,08 % diváků 15-54 u TV). Kuchařská reality show MasterChef Česko přilákala k obrazovkám průměrně 23,42 % diváků 15-54. Ze všech filmů diváky na TV Nova nejvíce zaujala česká komedie Kameňák, na kterou se v pátek večer dívalo 29,28 % diváků 15-54 u obrazovek.

Více

Finálový díl Tvojí tváře sledovalo přes 56 % diváků u obrazovek

13. června 2016

Včerejší desátá epizoda a zároveň velké finále fenomenální zábavné show Tvoje tvář má známý hlas opět kralovala televizním obrazovkám a stala se, jako již tradičně, nejsledovanějším pořadem v rámci všech českých televizních stanic. Finálový díl zakončil se skvělými výsledky, když jej v cílové skupině 15-54 sledovalo 56,24 % diváků u obrazovek a v širší cílové skupině 4+ show přilákala 1 764 tisíc diváků. Nejlepších výsledků dosáhl sobotní díl v cílové skupině mladých žen od 15 do 24 let, kde byl podíl na sledovanosti neuvěřitelných 79,41 %. Sledovanost nejvíce gradovala k závěrečné části pořadu, konkrétně se tato epizoda stala nejsledovanější ve 22:17, kdy ji sledovalo 2,060 milionu diváků starších čtyř let a podíl na sledovanosti v CS 15-54 byl až 64,10 %. Celkově 10 dílů pořadu Tvoje tvář má známý hlas dosáhlo 48,82% podílu na sledovanosti v 15-54 a v širší skupině 4+ pořad sledovalo 1 624 tis. diváků.

Souhrnně v sobotu 11. června 2016 dosáhla skupina Nova 53,95% share v prime time v CS 15-54 a zcela bezkonkurenčně tak dominovala televizním skupinám českého trhu.

Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere