Aktuálně

Skupina Nova v minulém týdnu zaujala téměř 39 % diváků

9. května 2017

Skupina Nova souhrnně programem svých stanic v prime time v minulém týdnu zaujala 38,96 % diváků 15-54 u televizních obrazovek. Stala se nejsledovanější televizní skupinou na českém trhu a potvrdila svůj stabilní náskok nad nejbližší konkurencí. Nedělní díl fenomenální show Tvoje tvář má známý hlas dosáhl 37,63 % v 15-54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 1 285 tisíc diváků. Jedenáctý díl třetí řady nejvíce zaujal ženy v CS 35-44 let, jejichž podíl na sledovanosti byl 48,85 %. Tato epizoda se stala nejsledovanější ve 22:19, při vystoupení Milana Peroutky (Andrea Bocelli a Sarah Brightman), kdy ho sledovalo 1,537 miliony diváků starších čtyř let a podíl na sledovanosti v CS 15-54 byl 46,56 %. Celkově v neděli 7. května 2017 dosáhla skupina Nova 46,43% share v prime time v CS 15-54 a naprosto bezkonkurenčně tak dominovala televizním skupinám českého trhu.

V osmnáctém týdnu 2017 přilákaly nejvíce diváků k televizním obrazovkám již tradičně Televizní noviny (38,11% share v 15-54) a seriály Ordinace v růžové zahradě 2 (26,49 % diváků 15-54 u TV), Ulice (37,60% podíl na sledovanosti v 15-54). V minulém týdnu skončila dobrodružná reality show Robinsonův ostrov, na kterou se v průměru dívalo 24,11 % diváků u TV (průměr za minulý týden činil 28,02 %).

Více

Skupina Nova zastřeší všechny své stanice názvem Nova

2. ledna 2017

Skupina Nova k oslavě svých 23. narozenin dne 4. února 2017 posílí svou programovou nabídku o kvalitní lokální tvorbu a zároveň zastřeší všechny své stanice pod název skupiny.„Tímto krokem zdůrazňujeme, že skupina Nova je se všemi svými stanicemi místem s nejlepší zábavou i důvěryhodným zpravodajstvím a informacemi,“ říká Christoph Mainusch, jednatel a generální ředitel skupiny Nova.

Ze SMÍCHOVA se stane Nova 2, která nabídne nový premiérový lokální obsah, včetně oblíbených mezinárodních zábavných formátů a divácky oblíbených komediálních pořadů. FANDA se promění v Nova Action a nabídne oblíbené akční a kriminální seriály i sportovní přenosy. Ze stanice TELKA se stane Nova Gold a přinese nestárnoucí zábavné hity pro všechny věkové kategorie. Nova Cinema bude i nadále divákům přinášet nejlepší české a zahraniční filmy.

Všechny stanice budou zastřešeny názvem skupiny Nova, a tím divákům zřetelněji ukážou své propojení s Novou a pestrost nabídky pro celou rodinu.Od 4. února 2017 tak budou TV Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Action a Nova Gold volně šířenými stanicemi skupiny Nova v České republice. V nabídce dále zůstávají prémiové sportovní stanice Nova Sport 1 a Nova Sport 2 a na Slovensku Nova International.

Skupina Nova v minulém týdnu zaujala 40,7 % diváků u TV obrazovek

17. října 2016

Včerejší sedmá epizoda zábavné show Tvoje tvář má známý hlas II se opět stala nejsledovanějším pořadem uplynulého týdne. V cílové skupině 15-54 pořad sledovalo 48,63 % diváků u obrazovek a v širší cílové skupině 4+ show přilákala 1 719 tisíc diváků. Nejlepších výsledků dosáhl sedmý díl v cílové skupině mladých žen od 15 do 24 let, kde byl podíl na sledovanosti 71,00 %. Tato epizoda se stala nejsledovanější ve 21:41, při vystoupení Ivany Jirešové (Björk), kdy ho sledovalo 2,213 milionu diváků starších čtyř let a podíl na sledovanosti v CS 15-54 byl 59,69 %. Celkově v neděli 16. října 2016 dosáhla skupina Nova 48,96% share v prime time v CS 15-54 a naprosto bezkonkurenčně tak dominovala televizním skupinám českého trhu.

Ve 41. týdnu přilákaly nejvíce diváků k televizním obrazovkám Televizní noviny (39,27% share v 15-54) a seriály Ulice (37,46% podíl na sledovanosti v 15-54) a Ordinace v růžové zahradě 2 (31,08 % diváků 15-54 u TV). Kuchařská reality show MasterChef Česko přilákala k obrazovkám průměrně 23,42 % diváků 15-54. Ze všech filmů diváky na TV Nova nejvíce zaujala česká komedie Kameňák, na kterou se v pátek večer dívalo 29,28 % diváků 15-54 u obrazovek.

Více

Finálový díl Tvojí tváře sledovalo přes 56 % diváků u obrazovek

13. června 2016

Včerejší desátá epizoda a zároveň velké finále fenomenální zábavné show Tvoje tvář má známý hlas opět kralovala televizním obrazovkám a stala se, jako již tradičně, nejsledovanějším pořadem v rámci všech českých televizních stanic. Finálový díl zakončil se skvělými výsledky, když jej v cílové skupině 15-54 sledovalo 56,24 % diváků u obrazovek a v širší cílové skupině 4+ show přilákala 1 764 tisíc diváků. Nejlepších výsledků dosáhl sobotní díl v cílové skupině mladých žen od 15 do 24 let, kde byl podíl na sledovanosti neuvěřitelných 79,41 %. Sledovanost nejvíce gradovala k závěrečné části pořadu, konkrétně se tato epizoda stala nejsledovanější ve 22:17, kdy ji sledovalo 2,060 milionu diváků starších čtyř let a podíl na sledovanosti v CS 15-54 byl až 64,10 %. Celkově 10 dílů pořadu Tvoje tvář má známý hlas dosáhlo 48,82% podílu na sledovanosti v 15-54 a v širší skupině 4+ pořad sledovalo 1 624 tis. diváků.

Souhrnně v sobotu 11. června 2016 dosáhla skupina Nova 53,95% share v prime time v CS 15-54 a zcela bezkonkurenčně tak dominovala televizním skupinám českého trhu.

Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere

Skupina Nova byla v březnu úspěšná s nasazenými novinkami i tradičními pořady

1. dubna 2016

S nejlepšími výsledky u diváků se v březnu tradičně setkala hlavní zpravodajská relace Televizní noviny (28. 3. 2016, 41,20% share v CS 15-54, v CS 4+ sledovalo relaci 1,843 milionu diváků) a dlouhodobě nejsledovanější seriály Ordinace v růžové zahradě 2 (3. 3. 2016, 38,02% share v 15-54, v CS 4+ sledovalo tento díl 1,678 milionu diváků) a denní seriál Ulice (3. 3. 2016, 35,29% share v 15-54, v CS 4+ přilákal tento díl 1,248 milionu diváků). Dařilo se i oblíbené reality show Výměna manželek (2. 3. 2016, 35,84% share v 15-54, v CS 4+ zaujal tento díl 1,143 milionu diváků). Výborného výsledku dosáhlo také uvedení třetího pokračování komedie Babovřesky, které 7. března 2016 sledovalo 36,28 % diváků 15-54 u televize, v širší cílové skupině 4+ film zaujal 1,370 milionu diváků.

Skvělých výsledků dosáhly také úvodní díly nově nasazených show Tvoje tvář má známý hlas a Chcete být milionářem?, které se v CS 15-54 staly nejsledovanějšími nezpravodajskými pořady daného večera. Premiérový díl zábavné show Tvoje tvář má známý hlas zaujal 26. března 28,83 % diváků 15-54 u televizních obrazovek a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 981 tisíc diváků. První díl Chcete být milionářem? přilákal 23. března k obrazovkám 27,64 % diváků u televize v cílové skupině 15-54 a v širší CS 4+ ho sledovalo 1,043 milionu diváků.

Více